ورود
[ultimatemember form_id="407"]
ثبت نام
[ultimatemember form_id="406"]

توسعه کسب‌وکار با مدل راندل

با شنیدن موفقیت­‌های شرکت­‌های بزرگی مثل اپل، آمازون، گوگل و نتفلیکس این سوال در ذهن ایجاد می­‌شود که چرا و چطور این شرکت­‌ها خودشان را به طور چشم­گیری از بقیه متمایز می‌­کنند؟ اگر دوست دارید با چنین کسب‌وکارهایی آشنا شوید که درآمد­­های پایدار و پیش‌بینی‌پذیر برای خود دست و پا کرده‌اند، توصیه می‌کنیم حتما ویدیوی زیر را ببینید.

در این ویدیو مدل «راندل» که توسط این کسب‌وکارها استفاده می‌شود، مورد بررسی قرار گرفته­ است. راندل نوعی مدل کسب‌وکار است که از ترکیب واژه‌های «Recurring Revenue» و «Bundle» درست شده و بسیاری از کسب‌و­کارهای موفق بزرگ و کوچک دنیا حتی اگر اصطلاح «راندل» را بر زبان نیاورند، آن را در کسب‌وکار خود به کار گرفته‌اند.

چگونه این گزارش کسب‌وکار شما را متحول می‌کند؟

  • با آگاهی از این که چرا هزاران کسب‌وکار در دهه اخیر به سمت مدل راندل رفته‌اند
  • با اطلاع از نوع کسب‌وکار­­هایی که راندل به کارشان می‌آید و آن‌هایی که نباید به سمت راندل بروند
  • با درک مدل راندل و شناسایی پارامتر­های حیاتی و سنجه‌­های مالی آن
  • با آشنایی با مزایا و معایب مدل راندل از منظر صاحبان کسب‌وکار و مشتریان
  • با آگاهی از چگونگی عملیاتی ساختن مدل راندل در کسب‌و­کار

در این ویدیو به صورت مختصر و مفید، مدل راندل که یک مدل درآمدی تکرار شونده مبتنی بر اشتراک است، را معرفی کرده‌ایم. مفاهیم «درآمد دوره‌ای» و «مدل‌های اشتراکی» و انواع آن­ها بررسی شده و با پرداختن به معایب و مزایای آن­ها، به کسب‌­و­کار­ها در راستای گسترش بازار و حفظ مشتری و در نتیجه افزایش سود کمک می­‌کنیم. موارد مهم و حیاتی در اجرایی کردن مدل، و کلیه متریک‌­ها و سنجه­‌های آن نیز بیان شد­ه ­است.

افرادی که در صنایع مختلف به دنبال اطمینان بیشتری برای بازگشت سرمایه هستند، استراتژیست­‌های سازمان­‌ها، کسب­‌و­کار­هایی که نیاز به شناسایی مدل­‌های درآمد­زایی دارند و همچنین تمامی علاقه­‌مندان به حوزه‌­های بازاریابی فروش و توسعه کسب­‌و­کار می­‌توانند از این ویدیو بهره ببرند. پس چنانچه می‌­خواهید برنامه‌­ریزی بهتری برای کسب‌­و­کار خود داشته باشید، اگر قصد معرفی محصولات جدید خود را دارید یا می‌­خواهید برای کالا­های کم طرفدار خود مشتری پیدا کنید یا آن­که میانگین ارزش سفارشات خود را بالا ببرید با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *